Здорове харчування. Бездріжджовий хліб.


7 квітня щороку відзначається Всесвітній день здоров’я, адже саме у цей день у 1948 році було створено Всесвітню організацію охорони здоров’я (ВООЗ).

Всесвітній день здоров’я – це зайвий привід згадати про себе та своїх рідних, скорегувати спосіб життя та замислитися про можливі наслідки своїх дій. 
Цьогорічна тема Дня здоров’я – «Здоров'я для всіх». В бібліотеці відбулась інформаційна година "Здорове харчування. Бездріжджовий хліб" та дегустація "живого" хліба від наших майстринь Лідії Гнатенко та Тетяни Матієнко . Обговорювали переваги бездріжджового хліба для здоров'я, ділилися рецептами його виготовлення, та заквасками. 




Відповідальний підхід до свого здоров'я природно призводить і до потреби в здорових, повноцінних продуктах харчування. Те, що ми їмо, має величезний вплив на наше здоров’я.

Бездріжджовий хліб вважається найпростішим і найкориснішим для здоров'я серед усіх видів хлібобулочних виробів. Він легко засвоюється організмом і не порушує кишкову мікрофлору. Випічка хліба може стати корисним надбанням і перейти на рівень звички.



Лідія Гнатенко впевнена, що випікаючи хліб можна експериментувати, додавати в різних пропорціях спеції, сухофрукти, олію, висівки, соняшникове або гарбузове насіння, застосовувати різні сорти борошна. Такий хліб виходить надзвичайно смачним із неповторним ароматом. Тому, всім, хто прагне здоров'я собі та своїм близьким, пропонує подружитися з живим хлібом. 








Коментарі