Здоров'я і довголіття

Щорічно 7 квітня світ відзначає World Health Day або Всесвітній день здоров’я. Це одна з важливих соціальних дат, значення якої переоцінити неможливо, особливо тепер, коли людство потерпає від COVID-19. Стан здоров’я населення викликає занепокоєння та є однією з найактуальніших проблем багатьох країн світу.  
Головна мета свята – звернути увагу суспільства на важливість здорового способу життя та вчасної профілактики захворювань.



Офіційний свій відлік відзначення Всесвітнього дня здоров’я веде з 1948 року, а 7 квітня – дата створення Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), на яку покладено вирішення міжнародних проблем, пов’язаних з охороною здоров’я населення планети.



В Статуті ВООЗ прописані основні принципи, на яких ґрунтується діяльність цієї організації:

  • здоров’я – це не тільки відсутність хвороб. Більш широко під здоров’ям розуміється стан фізичного, душевного та соціального благополуччя;
  • одне з основних прав кожної людини, незалежно від раси, політичних переконань, релігії, доходів і соціального стану – володіння найвищим досяжним рівнем здоров’я;
  • необхідна умова досягнення найвищого рівня здоров’я – надання всім народам можливості користування всіма досягненнями медицини;


  • здоров’я – основний чинник у досягненні мирної обстановки на всій планеті. Це можливо тільки при співпраці всіх держав;
  • недостатні заходи деяких держав по боротьбі з хворобами, особливо заразними, становлять загальну небезпеку;


  • фактор першочергової важливості – здоровий розвиток дитини;
  • необхідна умова досягнення найвищого рівня здоров’я – надання всім народам можливості користування всіма досягненнями медицини;

  • для поліпшення здоров’я населеня необхідно формування громадської думки та співробітництво з громадскістю;
  • відповідальність за здоров’я народу та проведення необхідних заходів у сфері охорони здоров’я несе уряд країни.


Проголошене ВООЗ гасло: 
«Здоров’я для всіх»




«Здоров’я для всіх»











Коментарі